Pytania i odpowiedzi

Zamówienia

Zamówienia dokonuje się telefonicznie lub mailowo. Dane kontaktowe znajdują się w zakładce Kontakt. Nasze produkty są wykonywane ręcznie, pod wymiar i na życzenie klienta, dlatego prosimy każdorazowo o doprecyzowanie szczegółów zamówienia, takich jak wymiar i rodzaj tkaniny.

Informacje o tkaninach znajdują się w sekcji Produkty i tkaniny na tej stronie.

Zawsze można anulować zamówienie. Wystarczy skontaktować się z działem obsługi klienta. Dane kontaktowe znajdują się w zakładce Kontakt

W tym celu należy skontaktować się z działem obsługi klienta. Szczegółowe dane kontaktowe znajdują się w zakładce Kontakt

Po otrzymaniu zamówienia przystępujemy do jego realizacji. Nasze meble są produkowane pod indywidualne zamówienie. Dostawa trwa zazwyczaj 2 tygodnie. Natomiast jeśli wystąpi przedłużenie po stronie dostawców niektórych elementów do stworzenia produktu, np. wybranej tkaniny, dostawa może się przedłużyć do 3 tygodni.

Produkty i tkaniny

Udostępniamy możliwość zaprojektowania własnej sofy, którą można stworzyć na podstawie wybranych modeli i tkanin. Cena uzależniona jest od modelu i materiału.

Do produkcji naszych sof stosujemy tkaniny marki Toptextill badane przez Instytut Włókiennictwa w Łodzi. Ze względu na fakt, iż dzieci mogą rozlać napój, bądź wytrzeć brudne rączki w sofę, polecamy wybór tkanin z certyfikatem Cleanboo.

Cleanaboo to specjalna warstwa pokrywająca tkaniny zapewniająca profesjonalną ochronę przed wszelkiego rodzaju plamami. Usuwanie zabrudzeń po długopisach, czekoladzie lub soku jest znacznie łatwiejsze. Do trwałego pozbycia się większości z nich wystarczy zaledwie woda i czysta bawełniana ściereczka.

Jak działają tkaniny Celanboo przedstawia poniższy filmik:  Film Cleanboo

Szeroki wybór tkanin i ich szczegółową specyfikację znajdziesz u naszych zaufanych partnerów.

TopTextil - tkaniny tapicerowane

TopTextil - ekoskóry

Dodatkowo zachęcamy do skonsultowania z nami wyboru tkaniny. W ofercie możemy mieć aktualnie nowości, o których jeszcze nie wspomnieliśmy na stronie. Zapraszamy do kontaktu

 

Dostawa i płatności

Wszystkie nasze produkty wysyłane są za pośrednictwiem firmy kurierskiej. Koszt dostawy jest zależny on wielkości mebla i ilości zamówionych produktów.

W przypadku pojedynczego produktu do ceny zamówienia doliczane jest 29,00 zł.

Dla zamówień powyżej 500,00 zł dostawa jest darmowa.

Odbiór własny jest możliwy po wcześniejszym umówieniu się na konkretny dzień i godzinę. Adres odbioru i dane kontaktowe znajdują się w zakładce Kontakt

Podane w naszym portfolio ceny dotyczą projektów wykonanych dokładnie w takiej formie, w jakich zostały przedstawione. Cena nowego projektu może się zmienić w zależności od:

  • - wymiarów mebla
  • - koloru tkaniny
  • - rodzaju tkaniny
  • - poziomu skomplikowania wykonania elementu

Zamówienia muszą być opłacone z góry, dlatego też jedyną formą płatności jest przelew na konto bankowe (dane firmy i numer konta znajdują się na stronie Kontakt).

Inne formy płatności należy skonsultować indywidualnie.

Zwroty

Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny (z wyłączaniem przypadków o których mowa w art. 38 Ustawy o prawach konsumenta). Następnie zwrócić produkt w okresie kolejnych 14 dni.  

Aby zwrócić produkt, neleży poinformować nas, Sofkid Agata Gałązka, ul. Dębogórska 134F/10, 84-230 Rumia , tel. 506 253 822, e-mail: info@sofkid.pl ,o swojej decyzji  (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).

Szczegółowe informacje nt. zwrotów znajdują się w Regulaminie, w rozdziale "Prawo do odstąpienia od umowy przez Klientów będących Konsumentami"

Za wszystkie koszty transportu zwracanych produktów odpowiada klient. Także klient odpowiada za zwrot produktu w stanie nieuszkodzonym. Najlepiej skorzystać z usług renomowanych firm kurierskich bądź za pośrednictwem Poczty Polskiej.